onsdag 10 juli 2013

Oopsie Daisies

Nu var det väldigt länge sedan jag dokumenterade något nytt nagellack
detta innebär ingalunda att jag slutat att investera i dem

Ett av de senaste jag köpt heter 
Oopsie Daisies
Cherry Blossom
Men hallå, bara namnet alltså
när jag hör det får jag japanska körbärsträd på näthinnan

Så här läckert blir det ovanpå ett annat lack

Bild lånad från Edgy Polish
Attans vad svårt det är att fotografera naglar snyggt

Detta är ett sk indie lack
jag lärde mig rätt nyligen att det 
finns 
vanliga nagelack 
och 
indielack

Indielack = Independant
just detta är handgjort i USA
bara det gör att det känns extra lyxigt

Gillar man nagellack är ett hett tips relativt nyöppnade
Malmöbaserat företag 
med massor av roligheter.

Nu får maken snart skruva upp fler hyllor :)



1 kommentar:

  1. Jag köper oftast billiga nagellack, använder inte det så ofta och sen är det ju bra för då kan jag välja mellan en massa färger

    Kram

    SvaraRadera