torsdag 15 november 2012

Tjuvstart

Jag gillar julpynt, gillar skulle kunna vara årets understatement, jag är helt tokig i julgransprydnader. Det hela startade för ett par år sedan i ganska liten skala men nu är jag helt fast och idag tjuvstartade jag.   Jakten på nya prydnader brukar varje år inledas med en Köpenhamnstur med finaste väninnan P, där besöker vi Magasin du Nord, Illum inklusive deras Bolighus, Lisbeth Dahl och en hel rad andra butiker. Utbudet är helt fantastiskt och jag kan köpa hur många prydnader som helst. Men idag föll jag för frestelsen och tjuvstartade med denna underbara Bubbla inne på Åhlens.














Inne på TGR hittade jag årets första paket, fast i porslinsformat














Tur att jag inte bor i USA för då hade det kunnat sluta så här....


2 kommentarer:

  1. Så fräck den var!!!
    Kul att ha en tradition att få köpa en ny varje år!!

    Trevlig helg
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Men visst är det men jag får nog varna lite för att börja man blir helt besatt :)

    SvaraRadera