onsdag 21 november 2012

Hultquist Copenhagen

För en gammal hästtjej är Hultquist Copenhagens höstkollektion lite lockande. När jag tittar på några av bilderna kan jag nästan känna känslan igen, att rida en vinterdag, kallt som attan men så härligt. Nu är det många år sedan och jag vet inte om jag hade vågat idag. Tycker att det verkar så långt ner när man ramlar av,  det är ju naturligtvis inte längre nu än när jag var yngre tror bara att jag inte ramlar lika smidigt nu som jag var 15.














2 kommentarer:

  1. Hästar är opålitliga ;-) Jag säger så bara för att jag har aldrig varit någon hästtjej.
    Men dom är vackra djur.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hästar kan uppfattas som opålitliga men de har bara en taskig kroppsuppfattning dvs en liten fluga kan skrämma vettet ur dom för de förstår inte att de är så mycket större.

      Radera