torsdag 27 december 2012

När det inte blir som man tänkt sig

Idag skulle jag ut och mellandagsreashoppa. Tanken var att jag skulle fynda lite ytterligare julpynt, nedan syns ett axplock av det jag redan har, men man kan aldrig får för mycket :)


































Sagt och gjort kosan styrdes mot Emporia, väl där tappade jag alldeles sugen för mer julpynt, kläder var inte till att tänka på köerna sträckte sig milslånga. Istället gick jag in på YELLOWKORNER och tittade på deras fotografier, jag har har varit där innan och trånat efter deras tavlor, alldeles speciellt efter Miss Kim, men priset på det stora fotografiet av henne passar inte min plånbok och det kräver en vägg som jag inte har. Men idag köpte jag en lite mindre variant, underbart !!! Miss Kim är museivakt vid Victorious Fatherland Liberation War Museum i Pyongyang,  Nord Korea och fotografen heter Éric Lafforgue.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar