söndag 13 juli 2014

När längtan blir för stor

gör jag mig omaket att hacka och åter hacka
 allt som behövs till Mien Kham
en 
riktigt god sommarrätt

lånad bild

tyvärr 
var 
lotusbladen slut i trädgården :)
så det fick bli 
ordinary plain leaves
men
smakerna 
är lika fantastiska som alltid

hemma hos oss
har det regnat precis hela dan
kan betraktas som urturist 
eller 
ett
utmärkt tillfälle 
att 
sortera 
alla sina bilder i iphoto
när man tar sig tid till detta 
kan man drömma sig iväg till fjärran länder

luftigt transportmedel i Bangkok

on their way

utsikt från hotellrummet i solnedgången

streetfood

här har man tillgång till lotusblad alltid

när jag vill fresta mig själv riktigt mycket 
kollar jag på den här killen

lånad bild



1 kommentar:

  1. Så härligt att få drömma
    Sig bort! Galet hur idéerna fladdrar när det är regnigt ute... Hmm sortera kort står högt på listan men blir aldrig av! Tyvärr!

    Kram Sandra

    SvaraRadera