fredag 2 augusti 2013

Sephora på Emporia

Idag tog jag mig en sväng på Emporia efter jobbet
stort som attan är det
men nu har jag lärt mig att hitta
innan kunde det ta en timme bara att hitta en utgång

Absoluta favvis butiken är ju 
Apple
kungen över dem alla
service av sällan skådat slag
och 
produkterna ska vi bara inte tala om
som
ett
fodral till mini iPad
av 
Michael Kors


men nu var det ju maken som skulle få en present inte jag........
Men jag hann inom Sephora
bästa parfymeriet ever
här finns alla märken
och 
några till 



Idag blev det en ursnygg lila eyeliner 
från 
Make Up Forever
jag blir kanske inte lika färgstark som kvinnan på bilden
men lite lagom färgstark 
inför middag i Höllviken 
i morgon

Ett stort plus för butiken
är 
den otroligt bra service man får



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar