fredag 12 april 2013

Köksshopping

Idag när jag kom med tåget från Hässleholm hoppade jag av på Emporia.
Strosade omkring lite och kollade i butikerna.
Gick förbi Cervera, men backade tillbaka 
för där stod den
grytan med stort G
som jag tittat på JÄTTELÄNGE
nu med 50 % rabatt :)
Bestämde mig på stående fot
den ska med hem

Vackraste blå

tung som attan är den så maken fick kontaktas för hämtning

På vägen ut ur butiken står nästa fynd
vispen jag småkikat på ett tag.
Ja,  jag vet jag gillar prylar till köket.....
Även den hade en 50 % lapp på kartongen.
Det var bara att hala upp kortet igen


Hmmm
Inte den flärdfullaste shoppingen 
men väldigt roligt ändå
Det får nog bli en en god gryta i helgen




1 kommentar:

  1. Vilka kap!!!! Grytan är ju snygg som den är!!! Och den där vispen skulle jag också vilja ha.. Våran pajade (annat märke) för några dagar sen :(
    Skönt att din man kunde hämta dig...
    Ha en fortsatt trevlig fredag och helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera