tisdag 28 augusti 2012

Livets elektronik

Det är ju bara inte klokt vad vi har tekniska prylar nuförtiden och jag är en Macoman, iPhone, iPad och MacBookPro jag bara älskar mina elektroniska mackapärer. Tänk innan vi hade internet, då beställde vi Bra Böckers lexikon som nästan var inaktuellt redan när man fick det, nu öppnar man sin dator och vips har man svaret eller receptet eller vad man nu kan behöva, I Love It. Mest kär är jag nog ändå i min dator och alla fenomenala program som ingår, där iPhoto är en av mina favoriter. Senaste prylen är en läsplatta som enbart är för att läsa böcker, funkar mycket bra. Lätt och relativt billigt att handla engelsk litteratur, låna från bibblan-piece of kake enda nackdelen jag hittat är att böcker som är översatta från andra språk än engelska tar väldigt lång tid innan de kommer som e-bok.  Men man skulle gjort som Forrest Gump när han med hjälp av Lieutenant Dan "invested in some kind of fruit company", då hade lyckan varit gjord


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar