onsdag 6 januari 2016

My friend shopping and I

Bangkok
shoppingens urmoder
här finns allt och lite till
originalen-kopiorna-fynden-skräpet-dyrt-billigt
yes you name it and they have it

idag har maken och jag tillbringat dagen med shopping
ja jag mer än maken om jag ska vara helt ärlig
bytet blev tre väskor
två Hawaiianas original
och 
en massa andra prylar

maken har varit en tapper krigare 
och
belönats med ett antal parasoll stopp 
med tillhörande dryck

lunchen intogs på terminal 21´s foodcoart
kommer ni till Bangkok så är this da shit
här eller på MBK
äter ni för en otroligt billig peng


Tom Yam Goong
typ världens godaste soppa
räkor svamp 
och
massor av chili
12.50 kr


Anka och crispy pork
med chilisås
10 kr

enligt maken var ankan finfin
själv höll jag mig till soppan
hela lunchen gick på 30 kr inklusive dricka

nu laddar vi fötterna inför kvällens övningar 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar