måndag 2 mars 2015

Underbara bokrea

Det är den tiden på året nu
när
man kan köpa en massa fina böcker för en riktigt billig peng
det
är inte klokt 
vad billigt det är med böcker
jämfört med många andra saker
och
tänk vad länge de varar
och
när man tröttnar
kan
man låna av eller byta med varandra
i år blev det fokus kokböcker
och 
lite trädgård 


här kan jag lära mig att göra en lejonhuvudfontän
bara en så´n sak :)


ny ugn i köket kräva en ny bakbok


nyttigheter till varma sommardagar


ljuvliga efterrätter av Bergenströms


har ätit thaimat nu i många år så nu sneglar jag lite åt det koreanska köket

448 kr för hela tjottaballongen
som hittat

nu ska jag skärpa mig med bloggen
har 
haft fullständig idétorka
ett 
antal månader
men känner att inspirationen börjar återkomma






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar