söndag 16 februari 2014

Att ha influensa

jag har varit sjuk
sedan 
fredags
och 
det är inte kul
igår
hade jag över 41 graders feber 
då är det inte mycket med en
idag
har jag typ 38
och
är inte lika feberförvirrad
dagen har tillbringats 
sängen
med 
dator och kall saft

enda
fördelen med att vara sjuk
är 
att man har tid att planera för kommande resor
och
se vad en popcorn älskare kan hitta



Garret popcorn
en 
popcorn butik
visserligen amerikansk
vilket innebär en massa söta smaker
men 
de ska tydligen 
finnas 
även
naturella eller med smörsmak
jag 
tänker köra 
amerikansk cheddar 
rosa burk


var ?
i
Bangkok
det dröjer länge innan detta hittar 
upp 
till ett litet land i norra Europa











1 kommentar:

  1. Hjälp 41 grader! Oj oj du måste verkligen vara feberförvirrad! Hoppas att tempen sjunkit!!
    När jag bodde i USA så var man ju "tvungen" att smaka på allt det där söta som inte fanns hemma, japp sött är det verkligen

    Krya på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera