torsdag 14 februari 2013

Att få lockigt hår.....

När jag var yngre så var min största längtan vad gällde mitt utseende att få lockigt hår.
Jag provade allt, locktänger, permanent, papiljotter
men ingenting bet på mitt spikraka hår...
Bästa väninnan L hade otroligt vackra lockar
som jag var sååå avundsjuk på
L ville ju naturligtvis ha rakt hår och provade allt
men hennes vackra lockar bestod
Hade Carrie funnits då hade jag haft en given idol


Nu när jag är 40 + kommer lockarna 
men på de mest olämpliga ställen på kalufsen.
Mitt i luggen har det dykt upp två små lockar som ingen fön biter på.
Dvs kampen går vidare MEN nu mot lockarna......





1 kommentar:

  1. Jag har både lockigt och rakt hår det beror på väderleken ;-)
    men aldrig att jag kan få till dom där svallande lockarna som alla har på tv, eller kvinnor ute på stan för den delen med...
    Så fint att få tulpaner :-)
    Kram

    SvaraRadera