lördag 28 juli 2012

Modesty Blaise

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i serietidningar när jag var liten blev det en Min Häst då och då. Det roligaste jag kunde göra med en serietidning då var att göra stearinbilder, för bästa bilder behövde man blanka tidningar och mammas finaste vita stearinljus (till hennes stora förtret). När jag träffade maken introducerade han mig i Agent X 9´s värld, en serietidning som innehöll flera olika serier. Favoriten blev snabbt (lite influerad av blivande make) Modesty Blaise. Numera finns Modesty inte bara i tidningsform, nu ser vi henne på en hel radda med saker stolar, resväskor, bord etc.













Hemma oss hos finns det numera två tavlor som vi fick uppmålade sist vi var ute och reste. Vi kunde nog klarat oss med en men, varför välja när man inte behöver........

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar